dinsdag 25 augustus 2015

Boek Review: The Hunger Games Trilogy van Suzanne Collins


Ik heb weer een nieuwe video voor jullie. Deze keer review ik de boeken uit The Hunger Games Trilogie, in het Nederlands De Hongerspelen Trilogie. Ik ben de boeken gaan lezen nadat ik de films had gezien. Deze vond ik erg leuk dus wilde ik de boek erg graag lezen. Mijn broer had ze in het Engels dus heb ik ze van hem geleend. In deze video bespreek ik wat ik van de boeken vind en ook met name hoe het was om te lezen als je de films al hebt gezien. veel kijkplezier!



Als je de video's niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

Van alle drie de boeken staat ook een recensie online op Books With A Beauty Chick:
* Recensie Suzanne Collins - The Hunger Games
* Recensie Suzanne Collins - Catching Fire
* Recensie Suzanne Collins - Mockingjay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten