zondag 12 juli 2015

Wrap Up Juni 2015


Er staat weer een nieuwe video voor jullie online. In de maand juni heb ik erg veel boeken gelezen dus de wrap up is nogal aan de lange kant. Over elke boek vertel ik even kort waar het over gaat en wat ik er van vond. Veel kijkplezier!



Hieronder zijn alle linkjes te vinden naar recensies van de boeken die ik laat zien in de wrap up video:

* Gayle Forman - Wacht op mij
* Josie Lloyd & Emlyn Rees - Heb mij lief
* Josie Lloyd & Emlyn Rees - Blijf bij mij
* Josie Lloyd & Emlyn Rees - Heb je mij nog lief?
* Sylvia Day - Verslaafd aan jou
* Suzie Raymond - Lust & Liefde
* Alison Tyler - Verleidelijk & Vurig
* Zoe Le Verdier - Bedgeheimen
* Sophie Kinsella - Aanpakken!
* Sophie Kinsella - Hou je mond!
* Jennifer Probst - Het Huwelijkscontract

Als je de video's niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten