vrijdag 17 juli 2015

Goodreads Reading Challenge 2015 Update

In januari ben ik de Goodreads Reading Challenge voor 2015 aangegaan. Ik heb als doel gekozen om dit jaar 50 boeken te lezen. Dit zijn gemiddeld 4/5 boeken per maand. Dat leek mij wel een haalbaar doel. Ik ben de challenge vooral aangegaan om mezelf te motiveren om meer te lezen. Nou kreeg ik van Goodreads een mailtje dat het eerste half jaar er al op zit. Tijd dus om eens te gaan kijken hoe het tot nu toe met de Reading Challenge gaat.


In een half jaar tijd heb ik 30 boeken gelezen van de 50. Ik zit dus op 60%, net over de helft. Ik loop vier boeken voor op schema. Op dit moment doe ik mee aan de #OHMYBOOKATHON dus de komende dagen zullen er nog veel boeken bij komen. De verwachting is dan ook wel dat ik mijn doel ga halen. Op het begin van het jaar ging het heel langzaam met het lezen, maar de laatste weken gaat het echt weer vlot. Als ik kijk naar de boeken die ik heb gelezen zijn het voornamelijk chicklits. Dat zijn over het algemeen ook wel mijn favoriete boeken. Wie weet dat ik het doel nog wel ga verhogen, maar voor nu laat ik het op de 50. Wat is jouw doelstelling? Doe jij ook mee aan de Goodreads Reading Challenge? Laat het vooral even weten in de reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten