maandag 13 juli 2015

Goodreads




Voor een langere tijd was ik al bekend met Goodreads, maar deed ik er gewoon niks mee. Op de een of andere manier trok het mij niet zo. Het was voor mij even niet helemaal duidelijk hoe het werkte dus ben ik er maar niet aan begonnen. Een paar weken geleden ben ik er toch maar eens op gaan kijken en ben ik mij er beter in gaan verdiepen. Ik kwam erachter dat het eigenlijk heel leuk is. Er zijn nog wel veel dingen die ik moet leren en moet ontdekken, maar tot nu toe gaat het erg goed. Het is een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen en je ziet zo weer veel boeken voorbij komen waar je anders nooit aan had gedacht.

Op Goodreads kan je onder andere zien welke boeken iemand allemaal heeft, welke boeken die persoon aan het lezen is en hoeveel sterren een boek krijgt. Super handig is dat als je op het punt staat om een boek te kopen je gewoon naar Goodreads gaat en kan zien wat andere mensen van het boek vinden. Ook kan je mee doen aan challenges. Persoonlijk doe ik mee met de Goodreads Reading Challenge van 2015. Ik ga hierover nog een artikel doen met een update over hoe ver ik nu ben in de challenge. Neem vooral even een kijkje op mijn account (klik dan hier) en laat ook even jouw account achter in een reactie zodat ik een kijkje kan nemen. Wie weet 
kunnen we zelfs vriendjes worden :). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten