woensdag 10 juni 2015

Beauty Boeken bij Themakeupspot.nl


De beauty webshop The Make Up Spot heeft sinds kort naast hun make-up en verzorgingsproducten ook beauty boeken in haar assortiment. Ik zeg een perfecte combinatie van 2 van mijn passies, namelijk beauty en boeken. Op het moment hebben ze 8 boeken in hun assortiment. Laten we ze alle 8 even kort bespreken.


Karin van Ede - Skin  € 16,99
De beauty director van Vogue heeft Skin geschreven. Hierin staat alles wat je wilt weten over je huid en hoe je deze zo lang mogelijk mooi houdt. 

Michelle Phan - Make Up (Engelstalig) € 24,99
Op youtube is Michelle Phan een van de bekendste beauty youtubers. In haar boek Make Up (Your Life Guide to Beauty, Style and Succes Online and Off) deelt Michelle al haar kennis en tips & tricks die ze weet op het gebied van make-up.

Bobbi Brown Makeup Manual (Engelstalig) € 36,99
Bobbi Brown heeft met haar 25 jaar ervaring als make-up artist veel kennis en vaardigheden opgedaan en die zijn allemaal samengevoegd in de Makeup Manual.

Fleur de Force - The Glam Guide (Engelstalig) € 21,99
Een bekende Britse youtuber is toch wel Fleur de Force. Zelf volg ik haar ook op youtube en ik vind dat ze leuke video's heeft. In The Glam Guide deelt Fleur haar musthaves en tips & tricks op het gebied van beauty en fashion, je fabulous voelen, er fabulous en stylisch uitzien, daten en het aanleren van een gezonder lifestyle.

Lauren Conrad - Style € 17,95
Ik vind Lauren Conrad helemaal geweldig en ze heeft ondertussen ook al een aantal boeken uitgebracht, waaronder dus Style. Een boek dat erop gericht is om je eigen stijl te creëren en Lauren vertelt haar eigen tips & tricks en ervaringen over fashion. Dit boek heb ik zelf ook en ik vond het leuk om te lezen, maar denk er wel aan dat het redelijk basic is. Zouden jullie hier nog een recensie over willen zien?

Lauren Conrad - Beauty € 17,95
Naast een boek dat eigenlijk meer op fashion is gericht heeft Lauren Conrad ook een boek dat op beauty is gericht. Ook dit boek heb ik in mijn bezit. Dit boek is erg mooi en er zitten ook weer veel handige tips & tricks in en Lauren deelt haar ervaringen op beauty gebied.

Mascha - Happy € 14,95
De grootste beautyblogger van Nederland is toch wel Mascha van Beautygloss. Dat ze met een boek kwam verbaasde dan ook niemand, alleen Happy gaat niet over alleen over beauty. Het gaat vooral over Mascha, wat zij allemaal heeft meegemaakt en haar ervaringen. Denk aan school, vriendschap, business, liefde, geld, familie, etc.. Ook dit boek heb ik en het was zeker leuk om dit te lezen. Er zitten veel handige tips in.

Xelly Cabau van Kasbergen - Make-up € 17,99
Een week geleden heeft Visagiste Xelly Cabau van Kasbergen haar eigen boek uitgebracht. Ja ze is de zus van Yolanthe, maar Xelly heeft zelf een mooie carrière opgebouwd. In Make-Up deelt Xelly al haar handige tips & tricks op het gebied van make-up en geeft ze veel voorbeelden van looks. Dit boek staat hoog op mijn wishlist!

Dit zijn alle beauty boeken die The Make Up Spot op dit moment in haar assortiment heeft. Als ik eerlijk ben ik nieuwsgierig naar alle boeken (als ik ze tenminste nog niet zelf heb). Uit beauty boeken zijn altijd veel handige tips te halen en de boeken zijn vaak gewoon al heel mooi. Als jij interesse hebt in beauty boeken, neem dan even een kijkje op de webshop van The Make Up Spot.

Op mijn beautyblog The Joyful Things In Life staat een wishlist online van The Make Up Spot. Dat artikel vindt je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten