vrijdag 12 juni 2015

Wrap Up April/Mei 2015

In de video van vandaag heb ik een wrap up van de maand April en Mei voor jullie. Ik heb de afgelopen twee maanden niet heel veel gelezen dus daarom heb ik de twee maanden samen in een video gedaan. Ik ga proberen om voortaan elke maand een wrap up te doen van de boeken die ik heb gelezen. Veel plezier met de video van vandaag!



De boeken die ik in de video laat zien met bijbehorende recensies:
* Sam Baker - Fashion Victim
* Lisette Jonkman - Verkikkerd
* Lisette Jonkman - Verslingerd

* Sander van Leeuwen - Liever geen applaus voor ik leef
* Anne West - Lekker is dat!
* Gayle Forman - Als ik blijf
* Chantal van Gastel - Zwaar verguld!

Als je de video's niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

1 opmerking:

  1. Leuke wrap up, precies zoals die hoort! De inhoud vertellen is wel handig, want de meeste boeken kende ik ook nog niet :') Je hebt een leuke blog, kijk uit naar je volgende wrap up! :)

    BeantwoordenVerwijderen