dinsdag 8 september 2015

Event: YALFEST NL


Wat is dat toch dat in Amerika en Engeland altijd van die super leuke events worden gehouden waarvan we gewoon weten dat het nooit in Nederland zal komen?! Heb ik toch eens leuk nieuws, want ja hoor we krijgen een te gek nieuw event in Nederland!! Blossom Books & Best of YA Books hebben hun krachten samengebundeld en komen met YALFEST 2016. Nederland krijgt haar eigen Young Adult Literatuur Festival. Daar word ik nou eens heel erg blij van!!

Op YALFEST 2016 krijg je de mogelijkheid om internationale auteurs te ontmoeten (Tom Ellen & Lucy Ivison, de auteurs van Lobsters zijn er sowieso bij), worden er (creatieve) workshops gehouden, worden er boeken verkocht en is er een activiteiten hal. In deze hal zijn onder andere aanwezig; Post op Pootjes, Versjes van Lars, TUIG Literaire Tattooshop en een live illustrator. 

Nu is natuurlijk de vraag wanneer dit event gaat plaatsvinden. Ik zou 24 April 2016 maar vrijhouden in je agenda want dat is de dag dat je moet zijn in Utrecht. Het event wordt gehouden in de Winkel van Sinkel in Utrecht en het programma zal zijn van 11.00 uur tot 17.00 uur. De kaarten kosten voor de 150 early birds   37,50 en daarna worden ze verkocht voor   42,50. Je hebt dan niet alleen toegang tot het event, maar het is ook inclusief lunch, goodiebag met onder andere een spiksplinternieuw boek, een fotomoment met de auteurs en bookplates met handtekeningen van alle aanwezige auteurs. Vanaf 1 Oktober 2015 begint de kaartverkoop. Er zal binnenkort ook meer informatie verschijnen op www.yalfest.nl

Zelf lijkt me dit echt een te gek event. Persoonlijk vind ik het wel een flink bedragje voor de kaartjes. Het hangt er bij mij dan ook vanaf of ik dan een baan heb enzo, anders ben ik er zeker bij! Ik vind het echt een super initiatief van Blossom Books en Best of YA Books! aan jullie er heen?

Bron afbeelding: Weheartit.com

1 opmerking:

  1. Ik ga er zeker naartoe! Ik vind de prijs nog best meevallen, aangezien je nog een hele goodiebag hebt, 4 schrijvers kan ontmoeten en een ontzettend leuke dag gaat krijgen :D Ik kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen