maandag 8 september 2014

Shoplog: Boeken overgekocht van FashionIsAParty.com


Elke ochtend als ik wakker word dan check ik mijn twitter en lees ik de laatste berichtjes. Toen zag een tweet van Suzanne (Fashionisaparty.com) voorbij komen dat ze een aantal boeken zou verkopen via haar blog. Aangezien ze een onwijs leuke fashion blogger ben ik meteen uit bed gestapt en heb ik de computer opgestart om te kijken om welke boeken het zouden gaan. Er stonden heel veel leuke boeken tussen en ook nog was er de actie 5 boeken voor maar 15 euro. Je kunt dus wel bedenken dat ik het niet kon laten om wat boeken uit te kiezen. Ik ben natuurlijk ook voor 5 boeken gegaan. Bekijk de video als jij wilt zien welke boeken ik heb gekocht. 



Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten