dinsdag 24 mei 2016

WINACTIE 200 ABONNEES



Vandaag heb ik een WINACTIE voor jullie!!! Ik wil jullie super erg bedanken voor alle support en voor het volgen van mijn kanaal. Het is sowieso leuk om te doen, maar eerlijk is eerlijk dat jullie het nog leuker maken!!

Je maakt kans op een boekenbon van €10,00. Om kans te maken denk aan het volgende:
1. Abonneer je op mijn kanaal (zorg dat je profiel openbaar is)
2. Laat een reactie achter met waarom jij vindt dat je moet winnen

Het zou leuk zijn als je mij ook volgt op twitter. De winactie zal over twee weken sluiten op 7 Juni 2016. De winactie is voor mensen die wonen in Nederland en in Belgiƫ!!

Succes lieve mensen!!




Als je de video niet kan bekijken, bekijk de video dan hier. Laat vooral ook even in een reactie achter wat je van de video vindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten