maandag 7 maart 2016

CelebrateBooks.nl: Nederland haar eigen YA Boeken Box!!!



Al dagen/weken/maanden/jaren willen de (YA) boekenliefhebbers in Nederland een eigen boekenbox. We hebben het regelmatig voorbij zien komen in Engeland en in Amerika, maar in Nederland was er nog geen. Nu kan ik met heel veel enthousiasme zeggen dat er in Nederland nu ook eindelijk eentje is, namelijk Celebrate Books!!

Ik zag via instagram als iets voorbij over Celebrate Books en toen had ik al het vermoeden dat het misschien een boeken box zou zijn, maar wilde niet te veel hoop hebben. Nu is bekend dat het inderdaad een box is. Meteen na de bekendmaking heb ik een box besteld!


Maar wat is nu zo'n Celebrate Books Box? In dit pakketje zal een nieuwe Young Adult boek zitten met  2 tot 5 cadeautjes. De box kost € 29.95 en rond 20 april zal de eerste verzonden worden. De eerste box heeft als thema Fandom, wat dus eigenlijk weer alle kanten kan opgaan.

Ik ben echt zo blij dat dit nu eindelijk ook in Nederland is. Het is weer een nieuwe manier om nieuwe boeken te leren kennen en ik vind het extra leuk dat er nog andere kleine cadeautjes bij zitten die boek gerelateerd zijn.

Zoals ik al zei heb ik de box al besteld, ga jij dat ook doen? Kijk vooral even op hun website (die ik trouwens erg mooi vind) voor meer informatie. Wanneer ik de box heb ontvangen zal ik zeker een unboxing filmen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten