maandag 23 november 2015

Mijn favoriete BookTubers #1


Ik volg een aantal booktubers waarvan ik vind dat ze het kijken echt waard zijn. In het artikel van vandaag zal ik een paar van mijn favoriete booktubers met jullie delen.



WhittyNovels
Een van mijn favoriete booktubers is wel Whitney Atkins van WhittyNovels. Ik vind haar ontzettend grappig waardoor ik er altijd weer naar uitkijk om haar video's te bekijken. Whitney is helemaal haar awkward zelf wat haar juist zo leuk maakt. Ze maakt veel video's met wrap ups, hauls, tbrs en reviews. Neem zeker even een kijkje op haar kanaal WhittyNovels.



Little Book Owl
Nu heb ik een Australische dame voor jullie. Caz (Eigenlijk Catriano) heeft een leuk accent, maar maakt ook leuke video's op haar kanaal Little Book Owl. Ze is duidelijk in haar video's en komt heel oprecht over. Daarnaast lijkt ze me ook gewoon een heel leuk iemand. Neem vooral even een kijkje op het kanaal van Little Boow Owl.



Hails Hearts Nyc
De laatste weken ben ik ook helemaal dol op Hailey  van Hails Hearts Nyc. Ze is prachtig om naar te kijken (trouwens alle Booktubers) en heeft een hele leuke en frisse uitstraling. Ook weer leuke video's met hauls, tbrs, wrap-ups en tags. I think she's awesome! Neem zeker even een kijkje op het kanaal van Hails Hearts Nyc.

Dit waren de booktubers voor deze keer. Laat vooral in een reactie achter wat jij van deze booktubers vind en of jij nog leuke booktubers kent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten