maandag 5 oktober 2015

Persoonlijke Update: Bloggen, Youtube & Werken


Sommige hebben het misschien al een tijdje gemerkt dat het erg rustig is op Books With A Beauty Chick. Wanneer er artikelen online zijn gekomen is dat alleen maar omdat ik een video had geplaatst op youtube. Er zijn al een tijdje geen reviews etc online gekomen. Ik heb hier een korte verklaring voor. Het is namelijk zo dat ik op het moment fulltime werk. Een jaar geleden ben ik afgestudeerd aan de opleiding Small Business & Retail Management, maar een baan vinden blijkt toch erg lastig te zijn. Na een jaar thuis zitten met het schrijven van sollicitatie brieven en altijd afgewezen te worden werd het toch eens tijd om mijn trots aan de kant te zetten. Werk zoeken is lastig op dit moment en ik moest echt even accepteren dat ik dit niet alleen kon. Uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om een uitzendbureau in te schakelen die specifiek zoekt naar werk in mijn gemeente en zich richt op jongeren/starters. Na een paar weken kon ik voor 3 weken fulltime aan de slag in een fabriek. Totaal niet wat ik gestudeerd heb, maar er kwam in ieder geval wat geld binnen. Toen ik daarmee klaar was heb ik een paar dagen thuis gezeten voordat ik weer gebeld werd voor een administratie baantje bij hetzelfde bedrijf alleen deze keer voor ongeveer 6 werken. Op het moment werk ik 37,5 uur in de week. Het is maar een tijdelijke baan, maar dan ben ik toch weer even bezig en kan ik mooi ervaring opdoen. Ik merk alleen wel dat ik hierdoor heel weinig tijd en energie heb voor mijn blogs en om überhaupt te lezen. Op het moment moet ik dus echt even uitvogelen hoe ik naast het werken ook nog kan bloggen en lezen. De maand oktober is een hele drukke maand voor mij, waardoor er waarschijnlijk niet heel veel artikelen online komen, maar ik wel er echt mijn best voor gaan doen. Ook wil ik echt weer meer gaan lezen. Het afgelopen weekend heb ik de wrap up, tbr en boeken shoplog opgenomen dus die video's komen sowieso nog online. Daarnaast hoop ik ook zo snel mogelijk weer voor jullie reviews etc te schrijven. Hopelijk is alles in mijn hoofd weer snel geordend en kan ik weer lekker gaan bloggen!

Bron afbeelding: Weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten