dinsdag 27 januari 2015

Modeboeken bij Modemusthaves.com


Modemusthaves.com is tegenwoordig een webshop die niet alleen maar kleding en accessoires verkoopt, maar je kan er gewoon terecht voor je gehele lifestyle. Ze verkopen nu sinds een tijdje ook een aantal (mode)boeken. Als je nog opzoek bent naar een paar mooie pareltjes moet je zeker even een kijkje nemen bij Modemusthaves.com.


Op bovenstaande afbeelding staan de volgende boeken die Modemusthaves.com in haar assortiment heeft:

  • How To Be Parisian Wherever You Are € 23,95 
  • Sneakers: The Complete Limited Editions Guide € 23,95
  • The Worls According To Karl € 27,95
  • Masterclass Ondernemen € 14,95
  • Yves Saint Laurent Style € 36,99
  • Influence € 32,95
  • 100 Reasons To Love Ryan Gosling € 16,95
  • Style Book ByDanie € 19,95
  • Style € 17,95
  • IT  24,95
  • Powerfood  19,95
  • Channel Collections and Creations € 36,99
Modemusthaves.com heeft dus veel mooie boeken in haar assortiment. Zelf heb ik de boeken Style van Lauren Conrad en Influence van de Olsen Twins al. Het zijn twee hele mooie boeken. Als ik kijk naar de rest van de boeken die Modemusthaves.com heeft zou ik ze zo allemaal willen lezen en bekijken. Jullie hebben Masterclass Ondernemen ook al in mijn boeken wishlist gezien.  

De volgende keer als ik weer opzoek ben naar een (mode)boek neem ik zeker een kijkje op Modemusthaves.com.

* Ik weet dat 100 Reasons To Love Ryan Gosling en Powerfood geen modeboeken zijn, maar ze zijn te leuk om ze er niet bij te zetten. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten