donderdag 27 november 2014

Review: Boekenleggers van Webprint.nl

Ik ben door Webprint.nl benaderd of ik niet hun fotoalbums wilde reviewen voor The Joyful Things In Life (mijn beauty blog). Ga voor dat artikel naar hier. Natuurlijk wilde ik dat, maar toen zag ik dat ze ook boekenleggers in hun assortiment hebben. Die moest ik natuurlijk ook proberen. Elke fanatieke lezer kan wel boekenleggers gebruiken.

Webprint.nl is een fotoservice waarbij je niet alleen maar foto's kan bestellen, maar dus ook fotoalbums, wanddecoratie, fotogeschenken, kaarten, kalenders, agenda's en zakelijke producten. Toen ik dus bij de fotogeschenken boekenleggers zag staan wist ik dat ik die ook setje mee moest bestellen. Veel dank aan Webprint.nl hiervoor.

Webprint.nl heeft een groot aantal boekenleggers in hun assortiment waar je uit kan kiezen. Ze hebben allemaal hetzelfde formaat, (5,5x20 cm) maar je hebt keus uit heel veel verschillende patronen. De patronen zijn weer onderverdeeld in de thema's Polaroid, Trendy, Barok en Hip.

Ik heb de mijne gekozen uit Hip. Ik heb gekozen voor een groene boekenlegger met vlinders, planten en bloemen. Opvallend is dat ik vaak een hekel heb aan groen, maar deze vond ik toch wel erg mooi. Ondanks dat er veel opstaat, vond ik het toch weer heel rustig. Alleen toen moest ik nog de foto's erbij kiezen. Je kan niet zelf kiezen hoe je de foto erop wilt, dit staat namelijk al vast van te voren. Je kan voor beiden kanten een foto kiezen, of natuurlijk aan beiden kanten dezelfde foto. Ik heb voor verschillende foto's gekozen. Ik vond het eigenlijk nog wel lastig om een foto te kiezen en ook nog eentje die staand is, omdat foto's met vrienden toch bijna altijd wel liggend zijn. Daarom heb ik er uiteindelijk ervoor gekozen om twee foto's van mijzelf uit te kiezen.

De boekenleggers worden verkocht in een setje van vier voor maar € 1,95. Dat is toch geen prijs! De boekleggers voelen heel stevig aan. Ze worden dan ook bedrukt op karton. Het is geen dun papiertje wat je in je handen krijgt. Ik vind dat ze echt heel mooi en goed van kwaliteit zijn. Als jij nog opzoek bent naar boekenleggers en die ook graag wat persoonlijker wil maken, neem dan even een kijkje op webprint.nl.